Polski Związek Głuchych Oddział Mazowiecki w Warszawie ogłasza nabór na stanowisko
tłumacz języka migowego.
Podstawa zatrudnienia: umowa o pracę 1 etat.
Miejsce wykonywania zadań: Warszawa
Wymagania:
- wykształcenie średnie,
- znajomość języka migowego potwierdzona certyfikatem T1 lub gotowość przystąpienia do egzaminu certyfikacyjnego (kwiecień 2017),
- gotowość pracy w systemie zmianowym,
- obsługa komputera (MS Ofice),
- obsługa urządzeń biurowych.
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętności redagowania pism,
- rzetelność, sumienność, komunikatywność, odporność na stres.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV
- podpisane oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,
- podpisana klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 28.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922)”.
- osoba wybrana do zatrudnienia zobowiązana będzie do przedstawiania oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
Prosimy o okreslenie oczekiwań finansowych.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie dokumentów na adres biuro@pzg.warszawa.pl do dnia 31.03.2017r.
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi jedynie na wybrane oferty.
Otrzymanych dokumentów nie odsyłamy.
Oferty osób nie zakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.